torsdag 5 februari 2015

Power

Jag måste säga att idag var min powerbank den bästa julklappen jag fick i julas! Den räddade livet på min annars döda mobil på vägen hem från skolan idag. 
Det hela började faktiskt i morse när mamma kommer in med min mobil i handen och säger att den låter. Nej, varför sitter inte den i laddaren. 20% när man åker hemifrån med en Iphone är som att försöka få en bil utan bensin att starta. Du vet att det inte kommer att gå. Jag fick lite laddning i den på morgonen och sen på bussen hem när den endast hade 1% batteri kvar stoppade jag den i min powerbank och den överlevde hela vägen hem!
Love you!
Jag hade den i väskan och mobilen i fick så det kändes som om jag laddade mobilen i väskan. Det är något man inte gör varje idag! Problemet kommer sen när både mobilen och powerbanken är döda.