måndag 9 mars 2015

Firande

I lördags fyllde en av mina kompisar 19 år och den dagen var hon iväg med sin mamma på ett slags spa-hotell, så vi kunde inte fira henne då. Istället gjorde vi det igår. Jag hade tänkt blogga igår, men jag kom hem sent. Jag skulle ha varit hemma tidigare men jag missade den bussen och eftersom det var söndag går bussarna endast en gång i timmen. Det var ganska otroligt att jag kunde missa bussen eftersom jag och två till satt på stationen redan 30 minuter innan min skulle gå. Ändå så lyckades jag missa den! Det är väldigt skickligt tycker jag!
I alla fall så satt vi och spelade spel nästan hela kvällen och käkade godis och chips! Jättemysigt! Det var två tjejer där som jag inte träffat förut, (eller Becca har någon gång stannat och pratat med dom en kort stund när vi sprungit på dom på kungsmässan eller stationen, men inte mer än så) men de var jättesnälla och roliga så det var kul.