tisdag 10 mars 2015

Missad lektion = enorm sovmorgon!

Jag börjar 12:40 idag! Kan ni tänka er?! Nej, inte jag heller, men om man missar första lektionen på tisdagar så börjar man faktiskt så sent! Missar första lektionen? Japp, det har jag gjort. Fyra dagar i veckan ska jag gå hemifrån 20 över men just på tisdagar ska jag gå tio i. Kom jag ihåg detta idag? Nej, så jag börjar 12:40 idag.
Det är väldigt skönt, det var kanske inte vad jag hade tänkt mig men det funkar. Så jag ska gå på naturkunskapen och specialpedagogiken och sen bara dra hemåt igen. Tisdagar är kort redan som dom är och ännu kortare om man inte kommer till första lektionen! 
Jag skulle precis skriva att bättre lycka nästa vecka, när jag kom på att det är utvecklingssamtal hela nästa tisdagen! Veckan efter det? Nej, inte då heller. Då har jag nämligen lov och sen är jag på praktik i fyra veckor! När jag kommer tillbaka ska jag gå på idrottslektionen! Alltså vecka 18 då.
Nu ska jag, nej, jag vet inte vad jag ska göra, men förr eller senare ska jag försöka ta mig till naturkunskapen!
bild                                                                                               bild