måndag 13 april 2015

Ett djupt andetag

När jag kommer tillräckligt nära busshållplatsen men ändå tillräckligt långt bort för att förstå att om bussen kommer nu så missar jag den. Ser jag att det står en buss på hållplatsen! Den är alldeles för tidig så jag fortsätter att gå och hoppas att det inte var min buss. 
Det var inte min buss för några minuter senare kommer den, jag bara undrar vad var det för buss egentligen? Och vad gjorde den där?
Det var i alla fall inte min buss så då får den göra vad den vill!
Jag skulle egentligen börjat 10:30 idag men eftersom jag he dansrepetition klockan 17 idag var jag tvungen att börja tidigare för att även kunna sluta tidigare. Inte nog med det så ska jag även träna senare i kväll. Det blir inte mycket annat gjort idag som ni kanske förstår!
Ha en bra dag❤️❤️❤️