onsdag 8 april 2015

Vårtecken!

Hittade några vårtecken på vägen hem från bussen idag!
Jag längtar så mycket till sommaren! Det är jättevarmt på eftermiddagarna nu, men fortfarande kallt på morgonen. Vilket betyder att jag fortfarande är tvungen att gå i min vinterjacka, men den är alldeles för varm när jag sedan är på väg hem! Irriterande, men det blir i alla fall varmare och varmare nu!
Många har säkert lov denna veckan men inte jag! Jag hade som jag kanske sagt lov vecka 13 istället eftersom min handledare inte kunde just den veckan. Det var i alla fall skönt eftersom jag fick börja praktiken med två fyra dagars veckor. 
Det är väldigt många barn på förskolan och jag har äntligen lärt mig alla namnen på min avdelning! De andra avdelningarna har jag endast koll på några fåtal namn, men som sagt de är inte min avdelning.