tisdag 21 juli 2015

Lördagen

Skrev jag någonting i lördags? Nej det gjorde jag inte. Jag hade dåligt batteri och använde det lilla jag hade till att fotografera istället.
På dagen hände inte så mycket, vi var bara vid tältet och gjorde minsta möjliga för första gången den här semestern. 
På kvällen var det någon som kom på att vi skulle göra hinderbanan som låg nära våra tält. 
Vi gjorde även ett, två, tre rött ljus(en gammal lek som man ofta gjorde på mellanstadiet, men som även vuxna kan ha kul med.... Tydligen). Just det ja, vi gjorde en lek där de tre yngsta barnen som var med skulle ställa oss i åldersordning. Mig och Rasmus var inte så svåra att ställa ut på rätt plats resten var väl lite klurigare.
Jag måste bara lägga upp några fina bilder från sjön också. Det var en jättefin solnedgång i lördags!❤️