söndag 20 december 2015

Julpyntat

Jag är i princip klar med julpyntandet i mitt rum. Tomtarna är uppe och granen är klädd. Några småsaker som kanske kommer att flyttas, men i stort sätt är jag klar!
Granen när det är ljust. Som ni ser är det endast svarta och silvriga kulor, några få vita också i min gran! Väldigt många av dessa kulorna är nya. Jag skulle säga att det är ungefär 2 tredje delar som är nya. Jag vet inte riktigt vad jag hade i granen förra året, men den måste ha varit väldigt tom.
Samt granen när det är mörkt. Jag måste säga att den ser bättre ut i verkligheten. 
En av de nya kulorna! Mamma köpte dom till mig på biltema tror jag att det var. 
Jag har fått sitta och knyta i snören i all de nya kulorna så det har säkert tagit två till tre timmar att klä granen idag. Det bästa med det är att jag slipper göra det nästa år!