lördag 2 april 2016

Göteborg

Trots att jag bor så pass nära så är det inte ofta jag hamnar i Göteborg. Egentligen så tar jag mig inte längre än till fiken på kungsmässan. Idag åkte jag, Rasmus och mamma till stan för att... Ja, kolla olika affärer och jag vet egentligen inte. För att komma ut, vara någon annanstans än bara hemma. Det är i princip första gången jag åkt hemifrån nu på lovet, i tisdags var jag i och för sig och spelade badminton, annars har jag bara varit hemma. 
Jag köpte den här söta kycklingen med smarties visserligen i Kållered där vi stannade påvägen hem. Gick även via Lager 157 där jag köpte två likadana, enkla och svarta linnen eftersom dom jag har är ganska urtvättade vid det här laget.
Jag tänkte att jag skulle ta kort på resten av det jag köpt nu och så kommer de i ett inlägg för sig.❤️