fredag 29 april 2016

Let's dance kväll

Elfte säsongen av Let's Dance och jag har sett varenda en!
Nästa vecka blir det kvartsfinal och idag var det egentligen bara en som skulle ut för att det skulle bli en fantastisk kväll. Tyvärr får man inte alltid som man vill och Thomas Wassberg är fortfarande kvar. Det hade varit en sak om han varit som Ingemar Stenmark förra året och faktiskt kunde dansa.
Men för att vara ärliga, Wassberg kan inte dansa. Han är betydligt mycket bättre nu än vad han var när programmet först började men fortfarande. Jag som inte röstar har egentligen inget att säga till om, men jag kan alltid tycka.
Ikväll var en jättebra kväll med filmtema och alla, ja till och med Wassberg, levererade på topp. En liten miss för Bianca Wahlgren Ingrosso och Alexander Svanberg annars var det hundra!

Inte nog med att hela kvällen går ut på dans som jag älskar det var även filmtema och Bianca och Alexander skulle gestalta min absoluta favorit film. Twilight! Helt underbart! Älskar dansen, skulle nog kunna säga att det här har blivit min favorit dans från Let's Dance genom alla elva säsonger!
Love it!

Jag måste även lägga upp när Elisa Lindström och Yvo Eussen dansar sin show dans med filmen Moulin Rouge som inspiration och musik.
Jag får ändå lägga den här dansen på en säker andra plats!