tisdag 10 maj 2016

En bra dag

Jag hade nationellt prov i svenska igår, muntligt. Jag höll ett tal om att man skulle inför teckenspråk i skolan. I alla fall så vi som höll igår behövde inte dyka upp idag och det tackar jag för! Jag har bara svenska på tisdagar, vilket innebar att jag behövde inte åka till skolan överhuvudtaget idag! Jätteglad!
Det blev en väldigt fin dag idag också" nästan 28 grader ute!
Jag har suttit en del ute, främst när jag åt frukost och lunch. Jag hängde även tvätt vid ett tillfälle, det var varmt kan jag lova! Och om ungefär en timme ska jag hänga ännu mera tvätt, jag behöver i alla fall inte frysa!
Lunchen bestod av en fruktsallad och glass! Mumsigt! Kiwi, banan, jordgubbar och blåbär. Tyvärr var jordgubbarna och blåbären inte färska utan plockade ur frysen, men det fungerade. Det var gott i alla fall.
Nu har jag smitit in e liten stund. Det blev väldigt varmt.