fredag 20 maj 2016

Något senare än planerat

Jag har egentligen som plan att blogga redan på bussen hem efter skolan, men eftersom jag hade lite laddning på mobilen blev det inte av. Sedan målade jag mina tånaglar och fixade några andra små saker hemma innan jag och mamma åkte till Frölunda för att köpa det sista innan studentbalen imorgon. Nu har jag kollat på Let's dance där Elisa och Bianca slås om vinsten. Nu har jag äntligen fått tillräckligt med tid över för att hinna blogga lite grann. 
Min sista lektion idag som är skapande verksamhet fick vi prova på ansiktsmålning och annan sminkning. Jag och en kompis valde att försöka göra sår. Först såg det vara ut som exem men det blev bättre när jag fortsatte arbeta med det.
Det blev ett, aa jag vet inte, ett "kniv sår" kan man säga och ett blåmärke med form av ett handavtryck. Jag blev i slutändan ändå väldigt nöjd med mitt sår med tanke på att det var första gången jag provade!
Nu väntar jag på resultatet av let's dance!  Jag håller på Bianca, men Elisa är extremt bra hon också❤️❤️❤️