lördag 22 oktober 2016

Det gick åt skogen

Den perfekta avslutningen på den perfekta kvällen!
Jag går ner till busshållplatsen och missar självklart bussen så jag blir tvungen att vänta på nästa...😑 För att ha något att göra ringer jag en kompis för att snacka en stund. Från ingenstans frågar hon om jag saknar något, fattar ingenting, så hon fortsätter. Det visar sig att mina busskort, mitt bankkort och diverse andra kort samt nyckeln till huset ligger i deras bil... okej. Så hur ska jag nu komma hem?😱
Jag ringde mamma och fick som tur var henne att faktiskt komma och hämta mig.  Tar henne bara ungefär 45 minuter att ta sig en väg så det blir väldigt roligt för henne. Plus att jag har en kompis som sitter i Kungsbacka och väntar på mig mitt i allt detta strul! Vilken fin kväll det blev...
Efter att ringt tre gånger till tjejen jag varit hos ikväll fick jag ändå tag i henne så nu ligger jag i hennes säng och väntar på att mamma ska dyka upp. Fin fint!