söndag 23 oktober 2016

En lugn söndag

Det kan man kalla en lugn söndag! Jag har kollat på ungefär en halv säsong av friends tillsammans med min kompis. Vi tog i och för sig en promenad i cirka en timme men det var ett väldigt lugnt tempo och vi gick egentligen bara runt och snacka om allt mellan himmel och jord. 
När vi kom hem efter våran korta promenad i mitt mörka område åt vi mat och såg fler avsnitt av friends
Eftersom hon ska till skolan imorgon behövde hon vara hemma i tid. Planen var att vi skulle gå ner till bussen och släppa av henne men mamma skulle ändå precis åka in till Kungsbacka för att hämta min bror efter att han varit i Stockholm hela helgen så hon körde in oss. Jag lämnade av henne hemma hos henne och mötte upp några andra kompisar och nu sitter jag i bilen påväg in till Göteborg utan några direkta planer. Ett mål med kvällen har vi än så länge, vi ska till Skene för att lämna av en tjej. Vi får helt enkelt vänta och se vad som händer ikväll❤️