lördag 22 oktober 2016

Firande

Hela sommaren utan ett enda inlägg, inte särskilt produktivt direkt.😂😂 Jag har gjort väldigt mycket olika saker den här sommaren och även nu på höstkanten. Jag har bland annat varit i Västerås, Malmö, Danmark, på bugrun och så vidare. Det är möjligt att det kommer dyka upp ett inlägg om det senare men som det ser ut just nu är det även mycket möjligt att det inte blir av.
Just nu sitter jag hemma hos en kompis och firar att fyllde 19 för ett tag sen. Vi har ätit tacos och kollat på film. Totalt fyra tjejer så det blev en liten mysig tjejkväll för ett perfekt lördag. Av mig fick hon en svart prydnads kudde med texten hello i guld samt andra filmen av Maze runner. Vi bestämde oss för att se första Maze Runner filmen eftersom en av tjejerna inte hade sett filmen innan, men nu sitter vi här och kollar på den andra filmen också. Och på tal om det så längtar jag väldigt mycket till den sista filmen men premiären av den har blivit förskjuten i och med att Dylan O'brien var med om en olycka under inspelningen. Som det ser ut nu ska filmen ha premiär någon gång under 2018.
Det va ungefär va som har hänt idag. När jag åker härifrån ska jag möta en annan kompis i Kungsbacka för att åka hem till mig och så kanske vi sätter på en film till eller något❤️