lördag 5 november 2016

Bortrest

Jag måste även få iväg ett inlägg om det faktum att jag inte längre befinner mig i Sverige. Jag har visserligen inte åkt så långt i och med att jag är i Danmark🇩🇰 Jag är återigen på Skallerup Klit men den här gången är pappa med istället för mormor. 🎁Mamma fyllde 50 år🎁 igår och hon vägrade vara hemma på sin födelsedag och därför hamna vi här! 
Vi åkte hit i torsdags och ska hem redan imorgon tyvärr. I fredags gjorde vi egentligen inget speciellt. Åkte hemifrån, tog båten från Göteborg till Fredrikshamn, körde bil, stanna i Hjörring,  gick runt och åkte sedan till stugan där vi tittade på film och åt tacos.
Fredagen spelade vi lite badminton och åt på en resturang eftersom det var den dagen, fredagen den 4 november, som mamma fyllde år.
Vi hamnade på ett stället som hette Bone's. De serverade amerikansk inspirerad mat så som revbensspjäll, kyckling BBQ, kött av olika slag samt hamburgare av de verse varianter.
Till efterrätt tag jag och Rasmus glass! Mumsigt❤️